עיצוב ריהוט משרדי משפיע על הפרודוקטיביות של העובדים שלכם, ועל איכות העבודה שלהם. מוכנותם לשהות שעות רבות בעבודה. ולכן יש צורך להשקיע מחשבה וידע רב בבחירת עיצוב ריהוט משרדי וכמו כן, עדיף להתייעץ עם מעצב פנים מקצועי. עיצוב ריהוט משרדי יכול לתמוך במיתוג ולהוסיף צבעוניות שמחה בחלל המחוברת למותג שלכם. לקוחות המגיעים למשרד רוצים להרגיש בטוחים באיתנות שלכם. ריהוט משרדי איכותי ועיצוב ותחזוקה מייצרים בתת מודע של הלקוח תדמית של העסק שלכם ובהתאם לזה את הנכונות שלו לעשות איתכם עסקים. כשהריהוט נוח, הציוד נראה טוב, המקום מסודר והכל מייצר חוויה התומכת במה שהעסק שלכם עושה ומשדר.
לקוחות ומבקרים ירצו לעשות אתכם עסקים, תצליחו לקלוט כח אדם איכותי והפרודוקטיביות של העובדים שלכם תעלה.
לעומת זאת, כשהריהוט והציוד ישן ומכוער, המקום נראה לא נקי או לא מסודר – זה לא טוב לעסק שלכם. מה חושבים עליכם הלקוחות הנכנסים למשרד? הם בוודאי יחשבו שאתם לא מקצועיים. האם יחשבו שאתם בעלי מקצוע טובים? ומה לגבי העובדים? מה לגבי קליטה של עובדים איכותיים ושימור עובדים קיימים?
הריהוט צריך להיות לא רק יפה אלא גם נוח. עיצוב ריהוט משרדי כולל בתוכו חשיבות רבה בהשקעה בריהוט ארגונומי. ההשקעה משתלמת כי יש לכך השפעה ישירה על העובדים. ריהוט נכון ומתאים למשרד שלכם יביא לכם יתרונות עצומים, הכוללים: נוחות המאפשרת השקעה בעבודה, אווירה נעימה במשרד, שיפור ביצועים ופרודקטיביות של עובדים ואפילו יתרונות בריאותיים. יש חשיבות רבה הן לריהוט של העובדים והן לריהוט בשטחים הציבוריים. כולל במטבח.
מהם הפרמטרים אותם כדאי לקחת בחשבון בבחירת ריהוט למשרד:
- צבע וחומרים של הריהוט – שולחנות והארוניות, כסאות, וילונות
- ריהוט אגרונומי ונוחות – כסאות הניתנים להתאמה לגובה של העובד, וזווית רצוי. מסך בגובה העיניים.
- פונקציונליות – האם יש ישיבות/מבקרים/דיונים באיזור שולחן העבודה או בשולחן צדדי?
- מראה הריהוט – האם הוא מתאים למותג? צעיר ומעניין או שמרני ואיכותי
- צבע המתאים למיתוג ומייצר את האווירה הנכונה.
- כמות ארונות המספיקה לכך שהמקום יראה מסודר ריהוט שעושה פחות רעש כמו כסאות עם גלגלים בחדר ישיבות
- גודל החדר ותכנון הריהוט כך שיתאים .
- אקוסטיקה ופרטיות הנוצרת המשולבת בשולחנות העבודה.
- האם יש מספיק שטחים ציבוריים המאפשרים להסיט את הרעש מאיזור העבודה.
- בחירת ריהוט נכונה באיזורים הציבוריים