6 טיפים לעיצוב משרד החלומות וימנעו טעויות. כמומחים במקום העבודה, אנו עוזרים ללקוחותינו לממש את שטחי המשרדים האולטימטיביים שלהם. אנו מבינים איזה מסעות אתם עוברים ורוצים לחלוק אתכם את הסודות שלנו. להלן 6 דרכים פשוטות לעצב את משרד חלומותיך ולא לקבל משרד מהסרטים.
1. מחקר
לפני שתתחיל בתכנון ותכנון המשרד החדש, חשוב לעשות מחקר ולקבל תובנות לגבי מהי הפרוגרמה האופטימלית עבורך, גודל השטח לו אתה זקוק. המחקר צריך להתבסס על המלצות וביקורים במשרדים אחרים, כמו גם על מקום העבודה הנוכחי. המצב האירגוני הנוכחי והשינויים האירגוניים והעיצוביים אותם תרצה לבצע.
צוותי תכנון ואדריכלות מומחים יוכלו לעזור לך להגדיר ביתר דיוק את משרד חלומותיך, ככל שתדע יותר תוכל להיכנס לתהליך עם המתכננים (בעלי המקצוע). התהליך יהיה קל יותר ומהיר יותר. אי ביצוע המחקר שלך עשוי לגרום לעיצובים כלליים שאינם ספציפיים לצרכים שלך והעלות של תיקונים היא תמיד גבוהה יותר.
2. הקשבה
העובדים שלך או הדיירים הפוטנציאליים הם אלה שישתמשו במרחב. הם גם מקור הקלט היקר ביותר שלך. הקפד לערב את האנשים שלך בעיצוב המרחב העתידי שלהם על ידי האזנה למה שהם רוצים וצריכים, עריכת סיעור מוחות, שליחת סקרים, ואם אתה בעל בית, היכרות עם קהל היעד שלך. אין דרך לעצב חלל המותאם בצורה יעילה מבלי להקשיב לראשונה למה שהדיירים רוצים. חוסר הקשבה עלולה להוביל לנכס שעומד זמן רב ללא השכרה או לשיעורי עזיבה גבוהים של עובדים, משיכת כישרונות נמוכה וצוות אומלל עם רמות תפוקה נמוכות יותר.
3. הבנה
ההאזנה היא נהדרת, אבל יש הבדל בין לשמוע את מה שצריך מישהו לבין להבין באמת איך להתאים את הצרכים האלה. על מרחבי העבודה לשלב סוגים שונים של אזורי עבודה כדי לתמוך בסגנונות עבודה שונים והבדלי אישיות של עובדים. חשוב להבין כיצד לקדם את האנשים במרחב שלכם על ידי תכנון כדי לשפר את רווחתם. חללים משרדים יעילים או עקרים מדי יביאו לשיטות לא יעילות ולירידה בשביעות רצון העובדים.
4. מעורבות
ממנכ"לים למנהלים, כל אחד צריך להיות מעורב בתהליך התכנון והבנייה, כדי להבטיח מרחב שמשקף באמת את האנשים שלו. עיצובים מוצלחים באותה מידה כמו מעורבות לקוחות, מה שהופך את השתתפותך בתהליך לגורם מכריע באיזו מידה המרחב שלך תומך בך ברגע שתעבור לגור בו. חוסר מעורבות שלך, יקטין באופן דרמטי את השליטה והבעלות שלך על התוצאה הסופית, ויגדיל את הסיכוי שמשהו ישתבש. לצוות שלנו יש כמה עצות נהדרות לכל מי שעובר מהלך משלו.
5. תקציב
ככל שאתה מכיר יותר את התקציב שלך, כך ייטב. לדעת כמה אתה מוכן להוציא עבור מה שאתה רוצה וזה גם יעזור לך לקבל החלטות לאורך מסע הבנייה במשרד שלך. הקפידו לתקצב תוספות וסוגיות בלתי צפויות כך שיהיו לכם המשאבים להתמודד איתם כשהם עולים. כסף הוא לא הדבר היחיד שאתה צריך לתקצב – הקפד להבין את ציר הזמן שלך ולתכנן בהתאם. כל בעיה בלתי צפויה תגרום לעיכובים, ותקצוב לא תקין עלול לגרום לבזבוז יתר של זמן וכסף.
6. תכנון קדימה
אנחנו בעידן של שינויים מואצים המקשים לחזות את העתיד. תכנון המרחב שלך כדי שיוכל להתאים לשינויים הינו חיוני למקום עבודה בעידן הנוכחי. גמישות החלל וטכנולוגיות ניטור חלל חשובות להתאמת החלל לשינויים הצפויים והתעדכנו בכתבות עדכניות לאופטימזציה של החלל. דורות חדשים נכנסים לכוח העבודה ודור ה Z מתכונן להציף את שוק העבודה. עיצוב עם הצרכים של דור ה Z המאפשר התבלטות של היחיד ישמור על סביבת העבודה שלך רלוונטית. אם אינך מתכנן צמיחה, שטח המשרדים שלך יתיישן במהרה, ותתבקש לעשות מהלך נוסף או בנייה, שיבוש היום יום בחברה שלך ויעלה כסף.