6 טיפים לתכנון המשרד

21 ביולי 2022

6 טיפים לעיצוב משרד החלומות וימנעו טעויות. כמומחים במקום העבודה, אנו עוזרים ללקוחותינו לממש את שטחי המשרדים האולטימטיביים שלהם. אנו מבינים איזה מסעות אתם עוברים ורוצים לחלוק אתכם את הסודות שלנו. להלן 6 דרכים פשוטות לעצב את משרד חלומותיך ולא לקבל משרד מהסרטים.

1. מחקר

לפני שתתחיל בתכנון ותכנון המשרד החדש, חשוב לעשות מחקר ולקבל תובנות לגבי מהי הפרוגרמה האופטימלית עבורך, גודל השטח לו אתה זקוק. המחקר צריך להתבסס על המלצות וביקורים במשרדים אחרים, כמו גם על מקום העבודה הנוכחי. המצב האירגוני הנוכחי והשינויים האירגוניים והעיצוביים אותם תרצה לבצע.

צוותי תכנון ואדריכלות מומחים יוכלו לעזור לך להגדיר ביתר דיוק את משרד חלומותיך, ככל שתדע יותר תוכל להיכנס לתהליך עם המתכננים (בעלי המקצוע). התהליך יהיה קל יותר ומהיר יותר. אי ביצוע המחקר שלך עשוי לגרום לעיצובים כלליים שאינם ספציפיים לצרכים שלך והעלות של תיקונים היא תמיד גבוהה יותר.

2. הקשבה

העובדים שלך או הדיירים הפוטנציאליים הם אלה שישתמשו במרחב. הם גם מקור הקלט היקר ביותר שלך. הקפד לערב את האנשים שלך בעיצוב המרחב העתידי שלהם על ידי האזנה למה שהם רוצים וצריכים, עריכת סיעור מוחות, שליחת סקרים, ואם אתה בעל בית, היכרות עם קהל היעד שלך. אין דרך לעצב חלל המותאם בצורה יעילה מבלי להקשיב לראשונה למה שהדיירים רוצים. חוסר הקשבה עלולה להוביל לנכס שעומד זמן רב ללא השכרה או לשיעורי עזיבה גבוהים של עובדים, משיכת כישרונות נמוכה וצוות אומלל עם רמות תפוקה נמוכות יותר.

3. הבנה

ההאזנה היא נהדרת, אבל יש הבדל בין לשמוע את מה שצריך מישהו לבין להבין באמת איך להתאים את הצרכים האלה. על מרחבי העבודה לשלב סוגים שונים של אזורי עבודה כדי לתמוך בסגנונות עבודה שונים  והבדלי אישיות של עובדים. חשוב להבין כיצד לקדם את האנשים במרחב שלכם על ידי תכנון כדי לשפר את רווחתם. חללים משרדים יעילים או עקרים מדי יביאו לשיטות לא יעילות ולירידה בשביעות רצון העובדים.

4. מעורבות

ממנכ"לים למנהלים, כל אחד צריך להיות מעורב בתהליך התכנון והבנייה, כדי להבטיח מרחב שמשקף באמת את האנשים שלו. עיצובים מוצלחים באותה מידה כמו מעורבות לקוחות, מה שהופך את השתתפותך בתהליך לגורם מכריע באיזו מידה המרחב שלך תומך בך ברגע שתעבור לגור בו. חוסר מעורבות שלך, יקטין באופן דרמטי את השליטה והבעלות שלך על התוצאה הסופית, ויגדיל את הסיכוי שמשהו ישתבש. לצוות שלנו יש כמה עצות נהדרות לכל מי שעובר מהלך משלו.

5. תקציב

ככל שאתה מכיר יותר את התקציב שלך, כך ייטב. לדעת כמה אתה מוכן להוציא עבור מה שאתה רוצה וזה גם יעזור לך לקבל החלטות לאורך מסע הבנייה במשרד שלך. הקפידו לתקצב תוספות וסוגיות בלתי צפויות כך שיהיו לכם המשאבים להתמודד איתם כשהם עולים. כסף הוא לא הדבר היחיד שאתה צריך לתקצב – הקפד להבין את ציר הזמן שלך ולתכנן בהתאם. כל בעיה בלתי צפויה תגרום לעיכובים, ותקצוב לא תקין עלול לגרום לבזבוז יתר של זמן וכסף.

6. תכנון קדימה

אנחנו בעידן של שינויים מואצים המקשים לחזות את העתיד. תכנון המרחב שלך כדי שיוכל להתאים לשינויים הינו חיוני למקום עבודה בעידן הנוכחי. גמישות החלל  וטכנולוגיות ניטור חלל חשובות להתאמת החלל לשינויים הצפויים והתעדכנו בכתבות עדכניות לאופטימזציה של החלל. דורות חדשים נכנסים לכוח העבודה ודור ה Z מתכונן להציף את שוק העבודה. עיצוב עם הצרכים של דור ה Z המאפשר התבלטות של היחיד ישמור על סביבת העבודה שלך רלוונטית. אם אינך מתכנן צמיחה, שטח המשרדים שלך יתיישן במהרה, ותתבקש לעשות מהלך נוסף או בנייה, שיבוש היום יום בחברה שלך ויעלה כסף.

 

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בעת התכנון והבנייה של מקום העבודה החדש שלך. הידיעה איפה להתחיל ואיך לערב את הצוות שלך תבטיח מסע כדאי – כזה שמחדיר את המרחב המתהווה שלך עם התרבות של המותג שלך ואישיות הצוות שלך.

עדיין תוהה איך להתחיל את המשרד החדש שלך? אנחנו בסטודיו אורנה ברקת כאן כדי לעזור. בוא נדבר.

נשמח לדבר איתכם

6 טיפים לתכנון המשרד

6 טיפים חשובים לעיצוב המשרד החלומות שלך כדי שלא יפוך מהצלחה לסיוט. כמומחים במקום העבודה, אנו עוזרים ללקוחותינו לממש את שטחי המשרדים האולטימטיביים שלהם. אנו מבינים איזה מסעות אתם עוברים ורוצים לחלוק איתכם את הסודות שלנו. להלן 6 דרכים פשוטות לעצב את משרד חלומותיך.

קרא עוד »
Designed office

עוד על האם כדאי לכם לעבור משרד או לשפץ את הישן

שיפור סביבת העבודה יכול לעשות פלאים לעסק שלך. כדי להתקדם בעולם המהיר של ימינו, אתה זקוק לסביבת עבודה המקדמת את הפרודוקטיביות ואת ההצלחה; עיצוב משרדי שמעצים את הצוות שלך ומעניק השראה ללקוחות שלך.
תיארנו 4 דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​ההחלטה אם הגיע הזמן לעבור למשרד או לשפץ אותו, ומה הצעד הבא שיש לנקוט לאחר שתקבלו את ההחלטה.

קרא עוד »

האם חוזה השכירות של המשרד שלך מסתיים?

חוזה השכירות של המשרד שלך כמעט הסתיים. האם אתה מעוניין להישאר בחלל הנוכחי ולהיכנס למשא ומתן עם בעל הבית או רוצה לעבור למקום חדש? מאמר זה ידריך אותך כיצד להתכונן לפגישת החכירה שלך, את הצדדים המעורבים ואת מי עוד צריך לערב.

קרא עוד »
לקוחות מרוצים

כשמדובר במשרד חדש, כדאי להיות מעודכנים בטרנדים האחרונים בעיצוב המשרד 2019

הפריון של הצוות נשען במידה רבה על החוויה שלהם ממקום העבודה ומהו סולם הערכים של החברה ולכן משתקף באיכות העבודה המיוצרת ובתחרות בקליטת העובדים. אנחנו צורכים יותר עיצוב ודורשים משרד יותר חווייתי מבעבר. מה הן המגמות המובילות בעיצוב המשרד 2019.

קרא עוד »

6 טיפים לתכנון המשרד

6 טיפים חשובים לעיצוב המשרד החלומות שלך כדי שלא יפוך מהצלחה לסיוט. כמומחים במקום העבודה, אנו עוזרים ללקוחותינו לממש את שטחי המשרדים האולטימטיביים שלהם. אנו מבינים איזה מסעות אתם עוברים ורוצים לחלוק איתכם את הסודות שלנו. להלן 6 דרכים פשוטות לעצב את משרד חלומותיך.

קרא עוד »
Designed office

עוד על האם כדאי לכם לעבור משרד או לשפץ את הישן

שיפור סביבת העבודה יכול לעשות פלאים לעסק שלך. כדי להתקדם בעולם המהיר של ימינו, אתה זקוק לסביבת עבודה המקדמת את הפרודוקטיביות ואת ההצלחה; עיצוב משרדי שמעצים את הצוות שלך ומעניק השראה ללקוחות שלך.
תיארנו 4 דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​ההחלטה אם הגיע הזמן לעבור למשרד או לשפץ אותו, ומה הצעד הבא שיש לנקוט לאחר שתקבלו את ההחלטה.

קרא עוד »

השארת תגובה

דברו איתנו
close slider

נשמח לדבר איתכם

    לקבלת המדריך עיצובים שמשפרים ביצועים והרשמה לרשימת הדיוור


    גלילה לראש העמוד

    נשמח לדבר איתכם

      לקבלת המדריך עיצובים שמשפרים ביצועים והרשמה לרשימת הדיוור


      צור קשר

      ​​​​​​​קבלו את המדריך עכשיו, בחינם!
      השאירו את הפרטים והמדריך בדרך אליכם!



        הצטרפות לרשימת הדיוור


        דילוג לתוכן