אדריכלות
עוד על האם כדאי לכם לעבור משרד או לשפץ את הישן
שיפור סביבת העבודה יכול לעשות פלאים לעסק שלך. כדי להתקדם בעולם המהיר של ימינו, אתה זקוק לסביבת עבודה המקדמת את הפרודוקטיביות ואת ההצלחה; עיצוב משרדי שמעצים את הצוות שלך ומעניק השראה ללקוחות שלך.
תיארנו 4 דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם הגיע הזמן לעבור למשרד או לשפץ אותו, ומה הצעד הבא שיש לנקוט לאחר שתקבלו את ההחלטה.
Workshop מרחב עבודה משותף למעצבים ויוצרים בתל אביב
ניצול יעיל של השטח, חמרים ומכונות השייכים למרחב העבודה המשותף הזה מאפשר למעצבים ויוצרים ליצור ביחד ולהגשים חלום.
מלון Colors Urbans בסלוניקי – מה שצבע ותכנון יכולים לעשות
מלון מקסים במרכז סלוניקי הוקם בבניין ישן ומאתגר בגלל הרצון לשמר את הישן ולהקים מלון מודרני, מעוצב. צבעוניות נועזת אבל נעימה, הריהוט והתפאורה בתקציב נמוך שאינו פוגם במוצר. במלון יש מסעדת גן הפונה לרחוב. אני אהבתי
האם חוזה השכירות של המשרד שלך מסתיים?
חוזה השכירות של המשרד שלך כמעט הסתיים. האם אתה מעוניין להישאר בחלל הנוכחי ולהיכנס למשא ומתן עם בעל הבית או רוצה לעבור למקום חדש? מאמר זה ידריך אותך כיצד להתכונן לפגישת החכירה שלך, את הצדדים המעורבים ואת מי עוד צריך לערב.
עיצוב המשרד כמנוע להצלחת העסק
לא מעט פרויקטים מעוררי השראה מעטרים את ההיסטוריה של ה BBC, הבניינים של BBC north הם בלי ספק חלק מאותם הפרויקטים. הסיבה המרכזית להקמת מוקד קריאייטיב בצפון אנגליה לא היתה, לפזר את אגרת השידור באופן שווה בכל רחבי הממלכה, מן הסתם, אלא על מנת להתקרב לקהלי יעד נוספים באיזור
יסודות לעיצוב מוצלח של מרחבי עבודה משותפים Co-Working
אווירה של סטארט-אפים זה תמיד משהו מיוחד עבורי. לכן עיצוב משרדים של חברות סטארט אפ זו התשוקה הגדולה שלי. כמי שהיתה שותפה במספר חברות בתחילת דרכן, אני זוכרת את ההתלהבות. את העבודה הקבוצתית והדיונים על החלום ויישומו. במשרד AOL החדשים הכניסו אווירה של סטרארט-אפ.
כשמדובר במשרד חדש, כדאי להיות מעודכנים בטרנדים האחרונים בעיצוב המשרד 2019
הפריון של הצוות נשען במידה רבה על החוויה שלהם ממקום העבודה ומהו סולם הערכים של החברה ולכן משתקף באיכות העבודה המיוצרת ובתחרות בקליטת העובדים. אנחנו צורכים יותר עיצוב ודורשים משרד יותר חווייתי מבעבר. מה הן המגמות המובילות בעיצוב המשרד 2019.
קיימות, עזרה לקהילה וערכים הן המיתוג החדש של קוקה קולה ויוניליבר
קיימות, עזרה לקהילה וערכים הינה המיתוג החדש של חברות ענק כמו קוקה-קולה ויוניליבר. קוקה קולה יצאה בקמפיין של עזרה לקהילה. פעולותיה בתחום הקיימות של חברת קוקה קולה המקומית זיכו אותה במקום הראשון … לאור "תרומתה לרווחת הצרכנים, לקהילה ולסביבה".