איך מיתוג וערכים משפיעים על הקונספט של העיצוב

1 באפריל 2016

מארבעת החברות הגדולות בעולם של ראיית חשבון בחרתי שתיים. PWC שהחליפה את הלוגו המסורתי בתחום ללוגו בצבעים של אדום ורוד  כחום ושחור ו KPMG שהלוגו שלה הוא בצבעי כחול – לבן.

KPMG משדרת שמרנות ודיוק חשבונאי. PWC משדר צבעוניות, פריחה, ושיתוף ואולי אפילו עבודת צוות. אז הסתקרנתי לראות איך נראים המשרדים שלהם. ולא היו לי כמעט הפתעות. במשרדים של PWC יש קלילות עם מכובדות. יצירתיות וקריצה. זה נעים ונראה שהם לא מפחדים להעיז. במשרדי  KPMG לעומת זאת יש מכובדות ורצינות. העיצוב קצת שמרני. הכל במקום, אין מקום לסטיות. אפילו אם נבחר כסא קצת שונה, ובצבע לא סטנדרטי כמו כחול, זה עדיין בצבעי המותג.כל עיצוב משרת את המותג שלו והתרבות הארגונית המתבקשת. כל חברה מעצבת בהתאם לתפיסת עולמה ולערכי המותג שלה. הצלחת המעצב היא בהעברת התחושות הנכונות לעובדים וללקוחות.גם הריהוט ותכנון חדרי הישיבות נבחר בהתאם.

משרדי PWC ברחבי העולם

משרדי KPMG מרחבי העולם