דאגו לאמצעי תחבורה אלטרנטיביים לעובדים שלכם

14 בנובמבר 2021

כמעצבת פנים שמסתובבת במשרדים רבים, רבים מדווחים על כך שמלאכת גיוס העובדים הפכה למשימה קשה במיוחד. התחרות על עובדים איכותיים ושימור העובדים הקיימים, גורמת לכך שמעסיקים רבים מביעים את רצונם שהעובדים יחזרו לעבוד מהמשרד. עיצוב המשרד ומיתוג המשרד ברשתות החברתיות יכולה להשפיע על המוניטין של מקום העבודה. 

נפח התנועה בשנה האחרונה הפך להיות מרתיע. התנועה הפכה לבלתי אפשרית. אנחנו תקועים בפקקים בכל שעה. ועיצוב פנים למשרד יכול לתת מענה למשרד נעים ומחבר אבל לא יפתור את בעיית ההגעה למשרד. אני רוצה להביא הפעם כתבה בנושא אמצעי תחבורה אלטרנטיביים לעובדים שלכם.

הגעה נוחה ומהירה למקום העבודה היא שיקול מרכזי אצל מחפשי עבודה. ככל שמקום העבודה מרוחק יותר מהמטרופולין וככל שדרכי ההגעה אליו קשות יותר – כך השיקול הגיאוגרפי נהיה מהותי יותר. ניהול יעיל של מערך הגעת העובדים למקום העבודה לא רק מסיר חסם זה, הוא אף חוסך כסף רב למעסיק ולעובד (על חשבון הוצאות חנייה, עלויות נסיעה והשכרת רכבים) וממצב את המעסיק כמקום עבודה "ירוק" הנוהג באחריות סביבתית ודואג לרווחת עובדיו. העובדים חוסכים זמן יקר על הכביש, האיזון בין הבית לעבודה משתפר, ויש גם רווח לאומי – פחות פקקים בכבישים. אין ספק שהרשויות מבינות את הבעיה ומקימות מתחמים משולבים של מגורים ותעסוקה. וגם מתקדמים לכיוון אמצעי תחבורה טובים יותר. אבל מה עושים בינתיים?

איך עושים את זה?

ייזמו קבוצות נסיעה משותפות לעובדים המגיעים מאותם אזורים – ועודדו אותם לנסוע יחד עם חבריהם באמצעות תמריצים ופעילויות משותפות.

הפיצו סקר תחבורתי בקרב העובדים שלכם וזהו באילו קשיים הם נתקלים בדרך, מהיכן וכיצד הם מגיעים לעבודה וחוזרים ממנה ובאילו אמצעי תחבורה הם נוהגים להשתמש.

הזיזו את שעות ההתחלה או סיום העבודה באמצעות חלוקת הטבות הקשורות לשעות הפנאי, למשל מנוי לחדר כושר בסביבת מקום העבודה.

הנהיגו מודל עבודה היברידי המאפשר עבודה מהבית. מחקרים שנערכו בתקופת הקורונה מצאו כי הפריון לא רק שאינו יורד כאשר עובדים מרחוק הוא אף עולה בכ- 30%.

נתיב לעסקים

תוכנית "נתיב לעסקים", מפגישה בין מעסיקים, עובדים וספקי פתרונות, במטרה להפחית את העומס בכבישים, להקטין את הוצאות התחבורה, לצמצם את זיהום האוויר ולצמצם את הזמן האבוד של העובדים בדרכים, כדי שביחד – נגיע מהר יותר ובקלות רבה יותר.

נתיב לעסקים

אם גם אתם רוצים עיצוב משרד מודרני שמתוכנן בגמישות מרבית, 

המגדיל את ניצול השטח ומתאים ל 2020 

נשמח לדבר איתכם

עיצוב פנים למשרד – משרדי Linkedin ב Empire State Building – עיצוב משרד מודרני וחוויתי

עיצוב הפנים למשרד LinkedIn בניו יורק, הינו עיצוב משרד חוויתי ותוסס ברוח המותג, המתאים לעובדים הצעירים מדור ה Z. המשרד כולו בכחול, אפור שחור, עם אלמנטים שגולפו כמו מתוך משחק שח ופינות נחבאות.

קרא עוד »

עיצוב משרד מודרני – עובדים בקפסולות, גמישות המרחב הציבורי, הקטנת שטח המשרד לעובד – איך עושים את זה?

משרד M Moser בוונקובר, המתמחה ב תכנון משרדים, הינו מעבדה לצורת עבודה במשרד שבו יש גמישות בלוחות הזמנים של העובדים. תכנון המשרד בוחן את המודל של עבודה מבוזרת – חלק מהעובדים עובדים בקפסולות, וחלקם 2-3 ימים עובדים מהבית. הקטנת שטח המשרד, וגמישות מירבית של החלל.

קרא עוד »

השארת תגובה

דברו איתנו
close slider

נשמח לדבר איתכם





    לקבלת המדריך עיצובים שמשפרים ביצועים והרשמה לרשימת הדיוור

    גלילה לראש העמוד

    נשמח לדבר איתכם





      לקבלת המדריך עיצובים שמשפרים ביצועים והרשמה לרשימת הדיוור

      רוצים לעצב משרד שהעובדים אוהבים להגיע אליו?
      השאירו פרטים וקבלו את המדריך המלא לעיצוב משרד היברידי לשנת 2022.

      צור קשר

      ​​​​​​​קבלו את המדריך עכשיו, בחינם!
      השאירו את הפרטים והמדריך בדרך אליכם!



        הצטרפות לרשימת הדיוור

        דילוג לתוכן