עיצוב משרד כחול ואפור

עיצוב משרדי Lpm ו- China Direct – שתי חברות – לובי כניסה אחד

עיצוב משרדי lpm ו- China Direct. שתי החברות חולקות משרד אחד. Lpm עוסקת בציפוי חדשני ועמיד לפגעי מזג אוויר של מעגלי PCB לשוק הישראלי  ו- China Direct עוסקת בייצור מוצרים בהזמנה של חברות ומעצבים וביצוען בסין. החברה מתמחה בייצור של יציקות פלסטיק ומתכת. שתי החברות שייכות לאחים בועז ודורון הורוביץ. בועז הקים את China Direct כשלמד ועבד בסין.

התבקשתנו לחלק את השטח בין החברות כך שלכל חברה יהיה שטח בנפרד. בחברה מאמינים באופן ספייס ומנסיונם בעבר כשלא היה אופן ספסייס הפסיקו לשתף ולעבוד ביחד. ל- Lpm יש גם חדר ייצור. הבעיה היתה שהשטח לא היה מספיק מרווח ולכל אחת מהחברות לא היה מספיק מרחב. הפתרון היה פשוט – שיתוף של חדרי הישיבות וכמובן של המטבח ושאר השטחים הציבוריים. לכל מנהל התווסה פינת ישיבה בחדרו. מאחר ואין בחברה צורך בפקידת קבלה, שמנו במבואה פינת ישיבה, ויש קשר עיין בין עובדי China Direct לבין הכניסה. וכך הפכה המבואה לשטח של שתי החברות כשמימין חברת Lpm שאפשר להציץ לחדר הייצור שלה ומשמאל חברת China Direct כשמדפי הגבס הכחולים משמשים את התצוגה של המוצרים של China Direct וגם מהווים קיר לא אטום כדי לייצור קשר עין לכיוון איזור הכניסה.

הקירות המיוחדים נצבעו בהתאם ללוגו הירוק של Lpm והכחול של China Direct. האלומיניום האדום היה במקום וההחלטה היתה לעשות את המינימום ההכרחי וצביעה של החלונות לא נכנסה בתקציב. אבל המראה הכללי נעים ואולי אפילו קצת שובב. המראה הוא מודרני ואקלקטי וקצת דרמטי.

מחזרנו את מה שאפשר: דלתות ישנות שנצבעו והוחלפו להן הידיות, השתמשנו בגבס ומסילותיו. התאורה הוחלפה לתאורה צהובה כדי לתת אווירה נעימה יותר. לשולחנות העץ בסגנון עתיק הוספנו שולחנות מודרניים עם פלאטה במבוק ורגלי חמורים שחורים. כך שהמראה יהיה אקלקטי.

ברגע האחרון, אחרי שהקבלן כבר נכנס לשטח, ויתרנו על ארון אפסון לטובת חדר בכניסה, כדי לתת לחשב מקום ישיבה מופרד. מה שאומר שאפילו ברגע האחרון אפשר לעשות שינויים. כמובן שזה לא מומלץ אבל לפעמים הכרחי.

מבט לעבר משרדי China Direct
חדר ישיבות משותף לשתי החברות
מטבח משותף לשתי החברות
אופן ספייס לעובדי China Direct
חדר הייצור מכיוון שולחנות העבודה
מדפסות
חדר הייצור של Lpm
מבט לעבר משרדי Lpm וחלון לחדר הייצור