עיצוב בית כפרי אקלקטי

עיצוב בית כפרי אקלקטי במושב רמות השבים

בית פרטי / 350 מ"ר / רמות השבים

תכנון ועיצוב בית ברמות השבים. חלונות גדולים מכל חלקי הבית גורים לגינה להיות חלק מהעיצוב של הבית. הבית בסגנון פרובנסי אקלקטי. רצפת עץ כפרית. צבעוניות נעימה ואחידה בכל חלקי הבית. מהתמונה במרכז החלל ועד הכסאות הצבעוניים שבפינת האוכל. רצפת חדרי הרחצה ושירותי האורחים חרוצה וממולאת ברובה צבעונית. המנורות בפליז. וילון סגלגל בחדר המגורים ובחדר השינה.

אנשים נכנסים לבית ופשוט רוצים להישאר. כיף לראות את הגינה הניבטת מהחלונות. הבית נעים ומשרה שלווה.

עיצוב בית כפרי אקלקטי

עיצוב הגינה הארץ ישראלית ונוטה לפראית עם אלונים ובריכת דגים. שביל הכניסה נעשה באבן בצורך פישבון. תנאי השטח המשופעים יוצרים נחל אכזב שמיועד לניקוז המים מהגינה ואשר חוצה את שביל הכניסה באבני בזלת.

עיצוב בית כפרי

מבט מהכניסה לבית לכיוון הסלון הפתוח לכיוון הגינה ופינת האוכל המתהדרת בתקרה חשופה. הרצפה פרקט הנותן אווירה חמימה. הריהוט הינו אקלקטי. ספות מודרניות וכורסה פרחונית משנות החמישים והמנורות קריסטל עם פליז. 

סלון בית מעוצב
עיצוב ותכנון אישי לבית
חצר בית מעוצב
מטבח מעוצב
עיצוב מטבח בבית פרטי
עיצוב פינת אוכל

עיצוב מטבח בסגנון פרובנס עם אי בצבע ירוק ושיש גרניט. ואביזרי תאורה בפליז. שולחן האוכל מעץ והכסאות צבועים בצבעים שמתאים לתמונה ולכל הבית.

עיצוב סוויטה
עיצוב חדר שינה

עיצוב הסוויטה. המיטה עטופה בבד עם גב מיטה גבוהה. טפט מאחורי המיטה, שידת מגירות וספריה. לצד חדר רחצה רגוע עם שידה ומדף שעליה מונחת מראה. הרצפה עם אריחים כמו של פעם, כשפסיפס נמצא רק בחלק מהרצפה על מנת לא להעמיס.

עיצוב חדר רחצה
עיצוב חדר נוחות ורחצה

עיצוב חדרי הרחצה אינו סטנדרטי בטפטס עד גובה 1.20 ומעליו צבע שמן. שידה צבעונית ומותאמת נושאת את הכיור ואת השיש.

תכנון ועיצוב חצר וגינה
תכנון ועיצוב חצר וגינה בבית פרטי

מבט מהכניסה לבית של שביל הכניסה, בריכת דגים קטנה. השביל המוביל לבית עשוי מאבן פישבון. חוצה את השביל  אותו נחל אכזב המיועד לניקוז  המודגש בפלחי אבני בזלת עם דשא.

אם גם אתם רוצים עיצוב בית או משרד מא' ועד ת'